ZAVOD VARNA POT

VARNO ŽIVLJENJE. VARNA MOBILNOST.

Preventivne aktivnosti za spodbujanje odgovorne in varne vožnje – brez alkohola:


VIZIJA NIČ

Vizija nič postaja gibalo življenja, ki od slehernega posameznika zahteva spremembo razmišljanja, zavezovanja k jasnemu in odgovornemu ravnanju z enim samim in nedvoumnim ciljem - zmanjšati število poškodovanih in umrlih na evropskih in svetovnih cestah.

ČISTA NULA ČISTA VEST

Ker smo mladi. Ker smo odgovorni. Ker smo aktivni. Ker nam ni vseeno. Izbrali smo trezno in odgovorno vožnjo. Izberite jo tudi vi!

5x STOP JE COOL

»Recimo 5x STOP: Hitrosti! Alkoholu! Drogam in drugim psihoaktivnim substancam! Uporabi mobilnih telefonov in drugih distraktorjev! Agresivnemu obnašanju!

RDEČA LUČ ZA STARŠE

Otroci delajo, kar vidijo! Bodimo jim dober zgled!
Zavod Varna pot je neprofitna, humanitarna in nepolitična organizacija, ki v svojem osnovnem poslanstvu združuje posameznike in organizacije različnih področij, z namenom osveščanja, spreminjanja kulture in ravnanja ter zagotavljanja varnejše mobilnosti.

Združujemo tudi posameznike in družine, ki jih je prometna nesreča za vedno zaznamovala in se več kot zavedamo posledic, ki jih imajo nepremišljeno ravnanje, nestrpnost in agresija za posameznika, družino in širšo skupnost.

Od leta 2007 nudimo žrtvam prometnih nesreč strokovno svetovanje s strani priznanih strokovnjakov in organizacij ter pomoč s področja zdravstva, psihosocialne pomoči, pravne zaščite in duhovne oskrbe.

Od leta 2008 izvajamo preventivno-izobraževalne projekte in programe za otroke in mladostnike, skozi leta pa smo le-te nadgradili s programi za odrasle in starostnike ter tako danes izvajamo aktivnosti za vse starostne skupine.
Povezujemo strokovnjake s področij psihologije, pedagogike, zdravstva, prometne varnosti, organizacije, družabnih medijev itd. in skupaj ustvarjamo programe, ki so strokovni, kvalitetni in evalvirani.

10 let delovanja, več kot 130.000 otrok, mladostnikov in odraslih, ki so bili vključeni v aktivnosti in odlični rezultati evalvacije kažejo na zadovoljstvo uporabnikov, sodelovanje s tako vladnimi kot nevladnimi organizacijami pa na povezovalnost in ustvarjanje pozitivnih odnosov.