22.1.2020 je bil v znanstveni reviji “Frontiers in Psychology” objavljen članek, ki še dodatno potrjuje naše večletno prepričanje in večkratne pozive različnim ciljnim skupinam, zlasti pa mladim in staršem ter drugim pomembnim odraslim (vključno z različnimi vplivneži), da lahko objave alkohola na družbenih omrežjih negativno vplivajo na pitje mladih ter spodbujajo nadaljnjo normalizacijo alkohola v družbi.
Ugotovitve raziskovalcev namreč kažejo, da bi nas moralo v tem kontekstu zelo skrbeti, zlasti ker so lahko “alkoholnim” objavam na Facebooku, Instagramu, Twitterju in drugje izpostavljeni številni otroci in mladostniki. To lahko vpliva na povečano pitje alkohola v tej posebno ranljivi starostni skupini. Alkoholna industrija seveda vse to podpira in zraven navdušeno “ploska”, saj jim ni treba še dodatno investirati v oglaševanje na družbenih omrežjih.
Ob tej priložnosti pozivamo vse slovenske medije, da v čim večji meri povzemajo članek in s tem pripomorejo k zmanjšanju objav alkohola na družbenih omrežjih ter s tem izboljšanju zaskrbljujočega stanja glede alkohola v Sloveniji. Hkrati pozivamo tudi politike, da končno alkoholno politiko postavijo višje med prioritete te države, ter ne podlegajo pritiskom alkoholne industrije in njihovih podpornikov (npr. lobistov), čemur smo bili v preteklosti že priča. Eden od pomembnih in učinkovitih ukrepov bi zagotovo lahko bil popolna prepoved oglaševanja in objavljanja fotografij alkohola, vključno z družbenimi mediji.